Zimna Zośka w lutym
Dwie z nich głosowały w przewidywany sposób nad ustawą o związkach partnerskich, a jedna nie.
Właśnie ta posłanka, która zabiega o poparcie parafii w Cieplicach i pokazuje się w trakcie wielu kościelnych uroczystości, nagle pokazuje drugie oblicze.
Zatem pokazuje się jako osoba wierząca, praktykująca i ściśle współpracują z kościołem a z drugiej głosuje przeciw przyjęciu wniosku o odrzucenie poselskiej ustawy o związkach partnerskich.
To jak to jest? Rozumiem, że chce Pani być wszędzie lubiana, szanowana oraz doceniania za swoją pracę, od skrajnej lewicy po katolicką prawicę.
Niestety tak się nie da.
Utożsamia się Pani z kościołem a z drugiej puszcza oko do ludzi, którym do niego daleko, najłagodniej mówiąc.
Taka postawa jest cyniczna oraz wyrachowana.
I ma krótkie nogi.
Sądzę, że zarówno otoczenie ze strony kościoła jak i zwolennicy związków partnerskich przy najbliższych wyborach, pozbawią Panią swojego poparcia i głosów.
To jest najzwyczajniej nieuczciwe.
Znam Panią z pracy w Radzie Miasta, byłem zaskoczony Pani postawą a wielu wyborców PO których znam, było mocno zdegustowanych takim stanowiskiem.
I niech Pani wierzy, że przy najbliższej kampanii wyborczej oni Panią zapytają głośno o te głosowania.
Przekonanie o tym, że praca na szczeblu ogólnopolskim będzie podobnie anonimowa jak na szczeblu lokalnym, jest błędne.
Galeria
Komentarze
Obywatel_ @ 83.4.78.*
wysłany: 2013-02-27 21:10
Czyli widać nie można mieć już swojego osobistego zdania na pewne tematy bez zgody kleru jeżeli jest się praktykującym katolikiem? Czy polityka nie powinna być przypadkiem świecka i nie podyktowana pobudkami religijnymi?
Widać że dla pana takie definicje sumienia raczej nie są znane.
W.L.--- A co według pana decyduje o tym jakie decyzje podejmujemy? Nasz światopogląd i wychowanie. Raczej trudno wychować się i stać w pełni dorosłym człowiekiem bez wpływu innych ludzi na nasze życie. To nas kształtuje i nasze podejście do życia. Nie można jednocześnie za i przeciw. To chyba logiczne ?
zBIGs @ 78.10.105.*
wysłany: 2013-02-27 22:54
a ja myślałem, że poseł ma być niezależny. A tu niespodzianka, ma byc kościelny?
W.L.--- skoro może być antykościelny to też może być kościelny skoro został wychowany w taki sposób ? Jakaś logika w tym jest czy nie? hmm?
Nie mówię, że ma latać jak dewotka ale reprezentować dane wartości skoro je deklaruje i dzięki temu otrzymuje poparcie społeczne.
gedulgig @ 78.8.47.*
wysłany: 2013-02-28 00:12
Rydzykowy Kościół-hochsztaplera w sutannie, który robi interesy na miliardy nie placąc grosza podatku tak jak inni.
Widać, że ma Pan jakiś problem poważny z dawaniem wolności innym.Ależ oczywiście Pan zawsze mając wlasne zdanie broni własnych poglądów.Tzw. Zośka sprzeniewierza się prawdzie objawionej, ona poglądów mieć nie może. Ciasno w tej Pana głowie, oj ciasno...Czytać też się nie chce.
pozdrawiam Pana znajomych z PO i PIS i innych, a i jeszcze z zagranicy. i jeszcze jedno wiele mozna zarzucic prystromowi, czy też Panu Szymanskiemu,ale u nich wpisy ukazują się natychmiast,czego o Pańskim blogu powiedzieć nie można.
Czasem czytam ,bo Jelenia mała i dobrze wiedzieć, ze z mojego punktu widzenia( pogladów własnych bronię -nieprawdaż?) lepiej Pana unikac.
Wszystkiego najlepszego życzę i uśmiechu przede wszystkim
W.L.---- Podatki powinni płacić wszyscy, niezależnie od tego jakie mają poglądy.
Co do sprzeniewierzania się prawdzie, rozumiem że jeśli zagłosuje pan na osobę ponieważ ma poglądy zbliżone do pańskich a następnie ona zacznie głosować zupełnie inaczej niż się pan tego spodziewał to wszystko będzie w porządku? No chyba nie tak to powinno wyglądać. Każdy ma znajomych, różnych. To pozwala spojrzeć na daną sytuację z różnych perspektyw, nie zawsze zgodnych z moimi poglądami ale je szanuję. Więc zawsze tak było jest i będzie, że nikomu niczego nie zabraniam, jak ktoś popiera związki to niech je popiera, ma do tego prawo. Zarzut o tym, że ograniczam wolność jest więc nietrafiony. Natomiast nie twórzmy komfortowej atmosfery milczącego przyzwolenia, na tego typu praktyki. Bo to się kiedyś właśnie może zemścić na panu jako wyborcy oczekującemu konkretnie wykonanych zadań przez osobę, którą pan wybrał.
Ponad to uważam, że przed ważnymi głosowaniami posłowie powinni zamieszczać w internecie nawet krótkie informacje, jak zagłosują i krótko to uzasadnić.
Co do czasu ukazywania się wpisów: jak ma pan ochotę czytać bluzgi na jedną czy drugą stronę to może pan założyć własnego bloga lub czytać sąsiednie. Niezależnie od reprezentowanych poglądów, kultura powinna być zachowana.
geduldig @ 31.2.95.*
wysłany: 2013-02-28 11:08
Szanowny Panie, zarzut ograniczania wolnosci posiadania wlasnych pogladow odmiennych od panskich jest nietrafiony z panskiego punktu widzenia.Pozwole.sie tez nie zgodzic ze stwierdzeniem, iz szanuje pan odmienne poglady innych. Podatki powinni placic wszyscy, ale nie placa. Nie krzyczy pan glosno w tej sprawie. RYDZYK moze.Przepraszam ojciec Rydzyk.
Zgadzam sie, ze wielu osobom brak kultury, ale pan wyraznie grozi pani Czernow. Nie jest pan napewno jej wyborca. A co politykow to od lat i z prawa i z lewa robia co chca. Wszyscy.I sa bezkarni. Zwlaszcza samorzadowcy. Jesli ludzie chca zwiazkow partnerskich nie widze problemu, zeby im to uniemozliwiac. Nikt przeciez nie bedzie zmuszal do ich zawierania. Dlaczego zabraniac czegos co nikogo nie krzywdzi? A ja sie bardzo ciesze, ze posel Czernow glosowala tak jak glosowala. Nie zawiodla mojego zaufania.watel.
W.L.--- Jestem ciekaw jak to ja grożę i czym? Rozumiem, że jeśli brakuje panu argumentów będzie się pan odwoływać do Rydzyka, chociaż nie wiem jaki to ma związek z tematem. Jeśli nie płaci, to niech będzie ścigany tak jak każdy inny obywatel. Jak ma pan dowody, to proszę je zgłosić do prokuratury.
Cała sprawa dotyczy tego co jest nam obiecywane a co faktycznie te osoby robią, tego dotyczy mój wpis. O związkach partnerskich dyskutowaliśmy wcześniej, więc nie widzę potrzeby aby temat poruszać kolejny raz.
Pozdrawiam i życzę uśmiechu.
bumcyk @ 83.10.151.*
wysłany: 2013-02-28 13:00
Ciekawe co posłanka Zofia zrobiła dla regionu?
geduldig @ 37.7.9.*
wysłany: 2013-02-28 16:59
Co do meritum; Panski wpis dotyczy glosowania Zofii Czernow w sprawie swiatopogladowej-ZWIAZKOW PARTNERSKICH WLASNIE.
Argumentow mi nie brakuje.Czemu Rydzyk- bo to dzisiejsza twarz polskiego Kosciola, jestem rowniez jego czlonkiem i na wiele spraw patrze nie z zalem ,ale z wielkim bolem.
Zgadzam sie z bumcyk.Zapytac warto co 3 ! panie poslanki zrobily dla JST,czyli dla.nas. Region to wojewodztwo.Wylaczjac z tego sprawy swiatopogladowe.
Za zyczenia dziekuje, z usmiechem nie mam problemu. Ale mysle ze nigdy dosyc zyczliwosci wokol.
W.L.---Chodzi o różne inne głosowania również. Tylko tym razem nastąpiło przekroczenie masy krytycznej.
Kościół ma wiele dobrych twarzy, tylko po co zajmować się nimi skoro można medialnym Rydzykiem.
Pozdrawiam
Korektor @ 78.88.143.*
wysłany: 2013-02-28 22:36
A skąd Pan wie, jak została wychowana p. Czernow??? Z całym szacunkiem, ale sugerowanie się faktem bywania w kościele jest co najmniej z Pana strony dziecinne... Idąc tym tropem można wysnuć wniosek, że na aborcję w naszym kraju decydują się tylko poganki albo ateistki... Bo tyle ich jest (w sensie aborcji), a przecież katoliczki bywające w kościele NA PEWNO jej się nie poddają...
A czy p. Czernow w kampanii wyborczej wspominała coś o swoim stosunku do związków partnerskich???
Mam więcej pytań, ale sobie podaruję... bo w sumie nie ma o czym dyskutować...
W.L.--- Proszę Pana, otóż jeśli ktoś się z kimś/czymś utożsamia pokazując się w różnych instytucjach, to ja to odbieram jako bycie osobą po tej samej stronie dyskusji. Jeśli tak nie jest, to jest kilka uczciwych wariantów:
a) Skoro się nie zgadzam z reprezentowanym przez kościół nauką, to nie mogę się afiszować z wiarą, która jak widać nie jest zbieżna z tym czego oczekują dani wyborcy. Inaczej - nie wprowadzajmy ludzi w błąd lub ich nie wykorzystujmy po to aby tylko oddali na nas głos. Zajmujmy się polityką ale z dala od kościoła. Wielu tak robi. Prawda ?
b) Skoro nie jesteśmy pewni swego światopoglądu, nie zajmujmy się polityką.
jeleniogórzanin @ 31.61.160.*
wysłany: 2013-03-01 11:45
Popieram Pana zadanie w całej rozciągłości. Przerażająca jest postępująca laicyzacja społeczeństwa, brak wiary w podstawowe warości, amoralność, brak wewnętrznej wrażliwości i prostoty. Nie można dwóm Panom służyć. Żałosne jest to ludzkie przekonanie, iż jak się ludzi uda oszukać, to się udało i żadne konsekwencje go nie czekają. Paradowanie ostetacyjne przez cały kościół w niedzielę nie doda Pani Zofi ani moralności, ani przyzwoitości,na to trzeba zapracować wewnętrzną parcą nad sobą i swoim życiem.
max @ 78.8.58.*
wysłany: 2013-03-01 13:57
Fajnie, że Pan poruszył ten temat, bo ja od razu po głosowaniu sprawdziłem jak głosowała pani Zofia - a tu masz babo placek. Kompromitacja pełną gębą. Mam również nadzieję, że wyborcy zapamiętają za czym Pani Zosia zagłosowała.
kamiński @ 78.10.107.*
wysłany: 2013-03-03 19:55
Sliczna pani Poseł -jako typowy produkt Parti Obłudników-patrz na kreatury:Niesiołowski ,Pokój-słucha swoich wyborców i dlatego głosuje za wydłużeniem czasu pracy do 67lat i za przywilejami dla biednych pedałów! A Tusk ją za to chwali-więc czego od niej chcecie
Korektor @ 78.88.143.*
wysłany: 2013-03-05 21:14
Zapomniał Pan o tym, że państwo polskie jest państwem świeckim i istnieje - niestety tylko czysto teoretycznie - rozdział Kościoła i państwa. To, że ktoś chodzi do kościoła, nie oznacza po pierwsze tego, że reprezentuje pogląd katolicki - znamy dobrze polski katolicyzm na pokaz... a po drugie - jeżeli taka osoba staje się funkcjonariuszem państwowym, to jak najbardziej powinna oddzielać swoje religijne przekonania od działań na niwie państwowej... Ja jako czynny wyborca tego oczekuję... Interes obywateli i państwa jest nadrzędny. Jeżeli ktoś chce promować swoje przekonania religijne, to niech nie pcha się w machinę państwową... proste - ale dla wielu posłów niestety nie do ogarnięcia...
W.L.--- Jak Pan sobie wyobraża rozdział w głowie posła? Jak odzieli życie zbudowane na danych wartościach od tego co świeckie ? To prosta droga do schizofrenii. Od czasów antyków polityka szła w parze z religią i wiedzeniami. Bodźcem do rozwinięcia cywilizacji za każdym razem byłą religia. To co Pan proponuje to systemy totalitarne, ale to już było i się nie sprawdziło.
Korektor @ 78.88.143.*
wysłany: 2013-03-06 23:49
partnera do merytorycznej konwersacji jednak w Panu nie znajduję... Przykro mi, ale wątek kończę... dla mnie "rozdział" jest rozdziałem... Albo polityka, albo religia... I tu się akurat z Panem zgodzę - dla mnie posłowie lansujący swój światopogląd religijny są schizofreniczni... I proszę bardziej baczyć na poprawność wypowiedzi... "Od czasów antyków", "w parze z religią i wiedzeniami"... Rozumiem, bo się staram Pana zrozumieć...
W.L.---Dla Pana moja wypowiedź będzie merytoryczna tylko wtedy kiedy przyznam Panu rację :)
P.S. - odpisywałem późno w nocy i przejęzyczenia czy literówki mogą się zdarzyć.
Korektor @ 78.88.143.*
wysłany: 2013-03-07 21:04
Bez komentarza - nie lubię generalizowania - proszę mi wierzyć, że nie zawsze religia była bodźcem do rozwoju cywilizacji... Nie musi mi Pan przyznawać racji. A może ja bym chciał zostać przekonany przez Pana... Jednak siła argumentów za słaba...
emeryt 67 @ 78.88.138.*
wysłany: 2013-02-27 16:35
Panią Zosię ce**** podwójna moralność a raczej niemoralność, pustosłowie i karierowiczostwo.