Ania czyli Krzyś
Jako że znają moje poczucie humoru zapytali mnie po co wymyśliłem takie głupie pytanie. Wytłumaczyłem iż to nie jest wymyślone pytanie, to rzeczywistość która ma miejsce w Polsce. I nie są to czasy Nerona czy Kaliguli.
Uznali to za prowokacje chociaż sami są tolerancyjni względem innych orientacji. Kilku stwierdziło iż mogłoby to spowodować zamieszki czy demonstracje. Panuje u nich zasada: to się toleruje ale nie eksponuje.
Zaczynamy jako kraj z ponad tysiącletnią historią przechodzić do stanu totalnego ogłupienia i źle pojmowanej tolerancji w imię nie wiadomo czego. (Zajmijmy się przekrętami przez które stracimy teraz pieniądze z UE).
Więc jeśli jesteś tak tolerancyjn/y iż popierasz tego typu kandydatury, życzę Tobie abyś Twoje własne dzieci, któregoś pięknego dnia oznajmiły że lecą do Bangkoku i od dzisiaj nie mają na imię Ania, Jola, Basia, Michał, Grzesiek, Marcin tylko Andrzej, Jurek, Krzysiek, Hania, Zyta i Karolina.
Tak wiem, jestem prostakiem, chamem i katolem.
Serdecznie pozdrawiam
P.S. A jeśli to dla kogoś zbyt błahy powód to proszę się zapoznać z tymi informacjami (jasne, że dla wielu źródło tych informacji nie będzie wiarygodne ale dokumenty mówią same za siebie):
http://niezalezna.pl/37942-anna-grodzka-wielka-mistyfikacja
Foto: "Pół żartem, pół serio"
Galeria
Komentarze
sceptyk @ 159.205.103.*
wysłany: 2013-01-31 21:58
Nie rozumiem Pana ! Wydawałomi sie z lektury że kwestionuje Pan transseksualizm Anny Grodzkiej a nie jej domniemane powiazania z PRL-em ???? Odwraca Pan kota ogonem !!!
W.L.--- tak, do pierwszego zarzutu (ośmieszania nas w świecie) dorzucam drugi, działanie przeciwko własnemu Narodowi.
sceptyk @ 159.205.103.*
wysłany: 2013-01-31 22:00
PS.
Prosze poczytać sobie o ojcu braci Kaczyńskich - jakoś cicho o nim bo raczej nie było sie czym chwalić ! I co Pan na to ?
W.L.-- Czytałem o ojcu Kaczyńskich, ale niespecjalnie pamiętam aby udzielał się w Polsce po roku 1989.
Dario @ 83.30.118.*
wysłany: 2013-01-31 22:25
"Tak wiem, jestem prostakiem, chamem i katolem. "
Tylko dla Gejowskiej. Tfu - Wybiórczej,,, chciałem powiedzieć - Wyborczej. A w rzeczywistości jest Pan normalnym, zdrowo myślącym człowiekiem jakich - mam nadzieję - wielu. Niestety histeria nakręcona przez michnikowszczyznę sprawia, że nawet tzw. nawet idiotyczna polityczna poprawność to już zacofanie. Tak więc zamiast prób poprawienia gospodarki i poważnych debat itp mamy festiwal prześcigania się w idiotyzmach. Dlaczego tak bardzo napieramy aby być światową awangarda nawet w kretynizmach?
W.L.--- Ponieważ jest cała masa ludzi którzy mają z tego korzyści. Myśli Pan że Palikota obchodzi Grodzka? Absolutnie, raz bronił kościoła a teraz jest jego przeciwnikiem. Zależy z której strony jemu powieje w tę wystawia kieszeń.
Marian @ 78.88.138.*
wysłany: 2013-01-31 22:47
Nie wiem czy jest Pan prostakiem, chamem i katolem, na pewno jest jest Pan osobą nietolerancyjną, zamkniętą na jakiekolwiek różnice pomiędzy ludżmi. Przez takich jak Pan Europa zachodnia ciagle bedzie nas postrzegać jak zascianek i kraj zacofany. Dla mnie kompletnie nie ma znaczenia czy Pani Grodzka jest tranwestytą czy nie, ważne jest czy mądrze mówi. W więszosci przypadków jak słyszałem Panią Grodzką w telewizji mówiła sensownie i dlatego dałbym jej szansę. A Panu to się trochę dziwię, na zdjeciu wygląda Pan młodo, ale poglądy ma Pan jakby już Pan był po 80-ce. Pozdr
W.L.--- Proszę mi powiedzieć czy wszystkie kraje UE są zaściankiem ? I sądzi Pan, że oni przejmują się tym co Pan czy ja o nich myślę? Nie, oni robią swoje i my też róbmy swoje. Zajmijmy się gospodarką tego kraju a nie sprawami, trzeciorzędnymi. Co co Grodzkiej to wypowiadanie okrągłych słówek podsuwanych przez Jej szefa nijak ma się do mądrego wypowiadania.
Co do moich poglądów, to musi Pan wiedzieć że olbrzymia większość osób nie tylko w moim wieku ale i nastolatków ma podobne poglądy. Do tej pory nie chodzili na wyboru ale po tym co się wyprawia obecnie w Polsce, chętnie się przejdą. Teraz wszystko zależy od tego kto tę siłę wykorzysta w dobrym celu, jakim jest podniesienie tego kraju z bezwładności jaka go ogarnęła. Znam też osoby, które są po 80tce i mają tolerancję większą niż mógłby się Pan spodziewać. Wiek nie ma znaczenia a znaczenie ma to czy się traktuje ludzi jak masę którą można manipulować czy też daje się im logiczne argumenty i czas aby same mogły wyciągnąć wnioski.
Pozdrawiam
sceptyk @ 159.205.103.*
wysłany: 2013-01-31 23:02
Mnie Anna Grodzka nie ośmiesza z powodów o których napisałem w pierwszym poście. Żenuje mnie natomiast Pańskie podejście do tematu transseksuaizmu.To prywatna sprawa jak i Pańskie bycie "prostakiem, chamem i katolem". To mnie też nie interesuje.
W.L.--- Proszę mi tylko odpowiedzieć na pytanie, załóżmy że posiada Pan dzieci które chcą zmienić płeć. Jaka jest Pańska reakcja ?
Uważa Pan, że ktoś tylko dlatego iż jest inny niż reszta społeczeństwa powinien sprawować tak wysokie funkcje ? Nie zabraniam Grodzkiej bycia Grodzką, ale niech nie czyni z tego argumentu.
Ciekawi mnie też to czy mogłaby wystartować w zawodach sportowych, np reprezentacji kobiet w brydżu. Piszę całkiem poważnie.
sceptyk @ 159.205.103.*
wysłany: 2013-02-01 06:44
Każdy z nas jest inny - na szczęście - i dlatego WYBIERAMY pewnych ludzi a innych nie.To że ktoś wybrał Annę Grodzką szanuję, a Pan ma prawo tego nie uznawać. MUSI Pan jednak uszanowac wybór innych jak ja szanuje to że jest Pan "prostakiem, chamem i katolem". Moje dzieci są tym kim są i na pewno kocham je w każdej postaci :D Niezaleznie odorientacji religii, zawodu itp. To się nazywa TOLERANCJA !
W.L.--- Sejm ma taki a nie inny skład, zatem oczekuję o tych których sam wybrałem oraz od tych którzy "leżą" blisko ideologicznie od nich, aby w pewnych sprawach głosowali na NIE. Na szczęście cześć PO i PSL jako tako trzyma się pewnych zasad. Ale to tylko część z nich (PO), i o tym napiszę następnym razem.
A co do nagłej zmiany przez dzieci swej płci, to zwyczajnie Panu nie wierzę. Rozmawiałem ze skrajnymi nawet nie lewicowcami ale wręcz lewakami i na tym pytaniu się łamali. Więc byłby Pan szczególnym wyjątkiem lub osobą która na potrzeby naszej rozmowy podaje informację której nie sposób zweryfikować, tylko po to aby mi "prostakowi, chamowi i katolowi" dogryźć ;)
Pozdrawiam
kazimierzp @ 83.14.165.*
wysłany: 2013-02-01 08:56
Mężczyzna, kobieta, biały, czarny, żółty, hetero homo czy też transseksualista - jeżeli mają pełnię praw obywatelskich to mogą kandydować na każde stanowisko w państwie! To im gwarantuje konstytucja, a to co będzie każdy poseł robił w czasie głosowania i czym się kierować, powinno być jego wewnętrzną sprawą. I już!
W.L.--- Panie Kazimierzu ja nie piszę iż osoby transseksualne nie mają takich samych praw jak Pan czy ja, tylko czy wybór tej pani na takie stanowisko to dobry pomysł ? Złym pomysłem był wybór na nie A.Leppera teraz też uważam że to zły wybór. Posłowie z naszego okręgu mam nadzieję dobrze się zastanowią nad tym jak zagłosują ponieważ zostaną z tego rozliczeni.
Ambro @ 78.88.137.*
wysłany: 2013-02-01 08:56
a kto powiedział , że Pan Wojciech jest nietolerancyjny? napisał tu żeby rzucać w tą osobę kamieniami ? wyrzucić z sejmu? nie !
niestety, zaczął Pan temat w którym postępowa młodzież musi się wykazać besztając Pana i mieszając z błotem. Dzisiaj "młodzież" mówiąca o tolerancji nie przyjmuje do wiadomości , że ktoś może mieć inny pogląd od niej, a jeśli już do tego dojdzie "wypowiada się jak człowiek po 80" zawsze podobał mi się ten fenomen "jestem tolerancyjny, ale tylko dopóki się ze mną zgadzasZ"
ja bym zadał jeszcze jedno pytanie, jakie szanse, opisywana przez Pana osoba, miała by, aby zasiąść w prezydium sejmu, bez operacji zmiany płci? jakie szanse miałaby, żeby w ogóle pojawić się w polityce?
dziwnym trafem sądzę, że niewielkie.
pozdrawiam Panie Wojciechu i śle wyrazy szacunku, za brak strachu w okazywaniu własnych "nietolerancyjnych i niemodnych" poglądów.
W.L.--- Prezentując odmienne zdanie na dany temat zaraz narażam się na opinie nietolerancyjnego oszołoma. Tylko gdzie jest tolerancja dla moich poglądów? Nie bądźmy na siłę tolerancyjni "bo co inni powiedzą", przypomina mi to dulszczyznę w czystej postaci.
Pozdrawiam
gasdtop @ 188.122.32.*
wysłany: 2013-02-01 10:03
Zx
.... @ 5.60.103.*
wysłany: 2013-02-01 11:30
Dobrze,ze pana nie wybrano.Pana nalezy tolerowac ale nie eksponowac.A poza tym dlaczego chamstwo jest w pana przypadku powodem do dumy.A z zyczeniami to juz w ogole pan z kapelusza wystrzelil.Madrzy ludzie kochaja swoje dzieci.Ich seksualnosc nie jest w tym przeszkoda.Skoro musi pan wykrzyczec swoje poglady publicznie w takiej formie,prosze sie nie dziwic ze innym sia cisnienie podnosi.Musimy wiev zalozyc ze jest pan stuprocentowym facetem.Z "jajami" oczywiscie.Zycze wiecej dystansu
W.L.--- jak do tej pory spoleczenstwo wubiera taki a nie inny parlament. Jako ze istnieje wolnosc slowa poruszam takie tematy ktore uzwazam za stosowne. Nie ppruszam aspektu seksualnosci innuch poslow chociaz sie z nim obnosza. Nie uwazam abym byl chamem i prostakiem ale zapewne w Panskivh oczach taki jestem.
Moze to bedzie zaskoczeniem dla Pana ale na te stanowisko z RP wg mnie jesli juz nadaje sie wzhlednie tylko jedna osoba, jest nia Biedron.
Pozdrawiam
Marcin Kaflik @ 31.175.233.*
wysłany: 2013-02-01 11:34
A co tu jest do tolerowania? Pańskie poglądy są pańskimi poglądami - podobnie jak stan zdrowia czy płeć - to wszystko są wyłącznie pańskie sprawy. Nie ma mowy o jakimś "tolerowaniu" . Tolerować lub nie to można sąsiada pijaka albo fabrykę kleju za płotem.
W.L.--- ich rowniez toleruje.
Pseudonim @ 212.160.116.*
wysłany: 2013-02-01 11:57
Proszę się nie przejmować tymi, którzy nietolerują "nietolerancji"
.... @ 5.60.103.*
wysłany: 2013-02-01 13:36
Szanowny panie Wojciechu,tresc mojego wpisu (....) oparlam na tresci wpisu panskiego.tolerowanie i chamstwo to panskie slowa.Zastosowalam podobna konstrukcje myslowa, czego pan w cudzym wykonaniu mie akceptuje.Pozfrawiam.Mysle .ze kazdy pozostanie przy swoim zdaniu Anna
W.L.--- Pani Anno, każdy pozostanie przy swoim i to jest dobre rozwiązanie, musi być jakiś procent osób o innym spojrzeniu na życie. Inaczej bylibyśmy gnuśni, a tak to mamy o co walczyć. Pozdrawiam
[url]http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103454,13330609,Sondaz_INSE_Research_dla_TOK_FM__Polacy_nie_chca_zwiazkow.html?utm_source=facebook.com&utm_medium=SM&utm_campaign=FB_TokFm[/url]
bumcyk @ 83.26.49.*
wysłany: 2013-02-01 15:39
Zawiła musi odejść.
Adam @ 83.4.18.*
wysłany: 2013-02-01 17:35
Tak przy okazji: http://www.sdp.pl/node/8452
sceptyk @ 159.205.103.*
wysłany: 2013-02-01 18:54
Słowo przeciw słowu... Ma Pan prawo mi nie wierzyć, ale to już Pański problem. Nie moja wina że obraca się Pan tylko w gornie podobnych do Pana. Cieszy mnie jednak odzew w duskusji bo widzę że takich jak ja jest więcej niż Pan sądził :))) Zgodnie z Pańska teorią można jutro zabronić bycia Marszałkiem rudym, łysym czy Afroamerykanom - tez są INNI niz Pan !
W.L.--- Proszę mi wierzyć iż obracam się w różnych gronach i wielu moich dobry znajomych, których szanuję ma odmienne poglądy niż moje. Ale skoro idziemy tym tropem to Pan jako zwolennik związków partnerskich (tak się domyślam) jest również rasistą?
[url]http://www.wprost.pl/ar/386489/[/url]
A Afroamerykanie żyją w Ameryce a nie w Europie.
hmm ... @ 78.8.41.*
wysłany: 2013-02-01 19:26
Jaki jest wynik postępowania lustracyjnego? Na razie nie wiadomo – nie ma na ten temat żadnych danych na stronach internetowych IPN. Według naszych informacji cały czas trwa kwerenda dotycząca "Wojciecha Lesczyka". Niedawno odnalazła się jedna z teczek paszportowych "Wojciecha Leszczyka", która rzuca zupełnie nowe światło na przeszłość "Anny Grodzkiej".
I CO, ŁADNIE TO TAK?
W.L.--- W 1989 miałem osiem lat, moja teczka jest skórzana i są tam elementarze do drugiej klasy :)
Obywatel_ @ 83.4.121.*
wysłany: 2013-02-01 19:51
Żenujący wpis jeżeli chodzi o zgodne z prawem i sumieniem życie prywatne znanych ludzi w Polityce. No i co z tego że Pani Anna Grodzka była wcześniej mężczyzną, czy ten fakt uniemożliwia jej sprawowanie danej funkcji jeżeli nie narzuca swojego wyboru innym oraz o nim nie mówi publicznie a intelektualnie w sferze merytorycznej przewyższa konserwatywnie zamknięte umysły na abstrakcyjne myślenie nad prawem które nie godzi w żadnego Polaka chcącego godnie żyć w symbiozie z innymi?
A może wyeliminować ze sprawowania władzy niepełnosprawnych fizycznie ze względu na to że inaczej niż pełnosprawni fizycznie postrzegają świat i życie w nim lecz nie narzucają swojego obrazu innym?
Nie wiem jaką pan prowadzi działalność gospodarczą ale pańscy pracownicy pewnie musieli mieć w CV klauzulę że są praktykującymi katolikami chcącymi pracować za mniej niż najniższa krajowa na pełnym etacie z atakami mobbingu pracodawcy skoro traktuje pan swoich czytelników o odmiennym stanowisku w tym artykule jak trędowatych czy ograniczonych umysłowo.
W.L.--- Żeby było ciekawiej to powiem Panu iż poglądy podobne do moich reprezentują nie tylko katolicy czy chrześcijanie ale i wyznawcy innych religii. To tak na wypadek gdyby Pan zapomniał iż w Polsce są również inne wyznania. A jeszcze dodam, że nie tylko Polacy mają podobne pogląd na te sprawy ale i mieszkańcy innych państw. Problem z panią Grodzką jest tego typu iż szef jej partii najzwyczajniej ją wykorzystuje w swoich celach. Czy Pan uważa, że to jest w porządku ?
Ciekawe też jest to iż zaraz muszę być faszystą (jako człowiek i pracodawca) skoro mam odmienne zdanie niż ultratolerancyjni Polacy.
sceptyk @ 159.205.103.*
wysłany: 2013-02-01 19:55
W.L.--- W 1989 miałem osiem lat, moja teczka jest skórzana i są tam elementarze do drugiej klasy :)
... ale znaleziono doniesienie że świadomie opluł Pan nauczycielkę, podziemną działaczkę opozycyjną....
Nie czuje Pan oparów absurdu ?
Rasistą nie jestem a określenia "Afroamerykanin" użyłem świadomie - nie wiem skąd Pana przypuszczenia, chyba że nie rozumie Pan określenia "Afroamerykanin" :))))
http://pl.wikipedia.org/wiki/Afroamerykanie
W.L.--- Jeśli ktoś przez dziesięć lat świadomie współpracował ze służbami PRL i są na to twarde dowody, np. wpis do paszportu czy książeczki wojskowej to na co ta dyskusja? Pozostałe dokumenty mogą tę prawdę tylko potwierdzić. Czy osoba która była szykanowana miałaby ochotę na wyjazdy zagraniczne? No trochę logiki...
A gdzie tam jest wymieniona Europa ?
Paweł Kucharski @ 78.10.132.*
wysłany: 2013-02-01 20:36
Szanowny panie Wojciechu,
zmartwił mnie Pański tekst, a zwłaszcza moment o problemach gospodarczych. Ten rodzaj argumentacji został przyjęty przez określone ksenofobiczne środowiska polityczne, które wstydzą się przyznać, że - z racji swojej poziomu kulturalnego - tak właściwie chodzi o to, że nie lubią ani gejów, ani Żydów, ani cyklistów. Produkują więc mgłę z "ważniejszych dla kraju problemów ekonomicznych".
Problemy ekonomiczne istnieją i są bardzo poważne, ale problemy kulturowo-obyczajowo-etyczne - jako równoległe, a nie zastępcze - są dla narodu równie istotne. Tak więc proponuję, by rzucić okiem na mniej ksenofobiczne narody, bo postęp i ten ekonomiczny jest również (i to w poważnym stopniu) uwarunkowany kulturowym poziomem narodu. Najlepszy przykład, jak zaściankowość i zamknięcie na wpływy zewnętrzne wpływają na rozwój ogólny, TO rozwój Kotliny.
Pozdrawiam
W.L.--- Szanowny Panie Pawle nie jestem ksenofobem i nigdy nie byłem, tym bardziej antysemitą. Jestem zdania, że gdybyśmy obecnie mieli podobną elitę środowiska Żydowskiego jaka była przed wojną, to ten kraj wyglądałby zupełnie inaczej. Jestem przeciwny lansowaniu osób na tak ważne stanowiska tylko dlatego aby wywołać zamęt i awanturę w tym i tak już podzielonym kraju.
Na rozwój Kotliny moim zdaniem ma wpływ brak chęci a może i umiejętności włodarzy regionu. Niestety ich otwarcie, tolerancja oraz teoretyzowanie to miłe akademickie dysputy, które niczego nie wnoszą. A oni mogą później przy kawie zobaczyć fotki z tych wydarzeń w lokalnych serwisach internetowych.
Demostenes @ 78.10.99.*
wysłany: 2013-02-01 22:30
"...No i co z tego że Pani Anna Grodzka była wcześniej mężczyzną..." - to z komentatora Obywatel_.
Wygląda na to, że oprócz "tolerancji", "europejskości" i innych podobnych rzeczy musimy zacząć uczyć się "nowego języka". Być może od funkcjonariuszy przeszłości/przyszłości? Niezłą nagonkę Pan sprokurował!
Pozdrawiam Pana serdecznie:)
W.L.--- Zawsze trzeba pisać to co się myśli :) Interesuje mnie zdanie poostałych blogerów, jestem ciekaw czy odważą się wyrazić swoją opinię.
Pozdrawiam
ja @ 83.30.136.*
wysłany: 2013-02-01 22:33
Moim zdaniem , ma Pan racje,eksponowanie tej osoby, gloryfikowanie faktu zmiany płci jest krzywdzące dla Niej samej, i wcale nie chodzi o tolerancje czy nie tolerancje. Sama dyskusja na ten temat jest żenująca.
W.L.--- Racja.
Demostenes @ 78.10.99.*
wysłany: 2013-02-01 22:57
Sądząc po sposobie argumentacji "sceptyk" to jeden z blogerów:)
Paweł Kucharski @ 78.10.132.*
wysłany: 2013-02-01 23:24
Zapomniałem, że Pan, ze względu na swój wiek, nie łapie powiedzenia o Żydach i cyklistach, a szkoda, bo nosi ono w sobie głęboką prawdę o bzdurze antysemityzmu i rasizmu, jako takiego.
Przypominam Panu, że mieszkańcy Kotliny sami sobie władze wybierają, a Polacy sobie sami posłów w rodzaju teriera Pawłowicz (tak na marginesie, to taż wspaniała profesor, innym bezproduktywność wyrzucająca, sama dzieci nie ma, czyli - w myśl własnej klasyfikacji - również bezproduktywną jest.).
To świadczy - bardzo niestety - o poziomie tego Narodu. Do tego wpisuje się grzebanie w życiorysach czy Żyd, czy Mongoł, gej, kawaler, protestant....Postarajmy się takim wybitnościom pokazać ostracyzmem, że nie są oni reprezentantami wszystkich. Pan, niestety zaczyna przemawiać tym językiem młodych wilczków, którzy mieli szczęście nie przeżyć świadomie PRL, nie musieli w tamtych czasach dbać o pożywienie dla rodziny. Wierzy Pan w rozmaite legendy o tamtych czasach. Co - w myśl tych legend - trzeba powiedzieć o panu Rajmundzie Kaczyńskim, który często dostawał paszport i podróżował nie tylko do Bułgarii. Pani Jadwiga Kaczyńska - według tych samych standardów - podobno nie miała prawa ukończyć wyższych studiów, nie mogła pracować naukowo, bo komuna, bo UB, bo SB, bo Bierut, bo, bo...., a ona w Powstaniu Warszawskim za sanitariuszkę.
Drogi Panie Wojciechu, to, wówczas, nie było takie łatwe, jak to - dla potrzeb swojej ideologii - niektórzy starają się opisywać. Wówczas też żyli ludzie i zapisywali się do różnych organizacji i służyli ideałom, w które wierzyli. Mało kto przypuszczał, że będziemy bez paszportu jeździli do Portugalii. Apeluję o odrobinę refleksji.
W.L.--- Przepraszam za późną odpowiedz.
Szanowny Panie Pawle, ale osoby które raczył Pan wymienić, nie angażowały się czynie w politykę i życie publiczne. Zatem nie mam nic do nich i ich przeszłość. A może prof. Pawłowicz nie mogła mieć dzieci i dlatego postanowiła być sama? Tego nie wiemy.
Co do tego czasu PRL to przeżyłem raptem kilka lat jako dziecko ale miałem to szczęście iż w dorosłym życiu spotkałem kilka osób, które było zaangażowane w życie opozycyjne. Czasem i dwa lata ukrywały się na ogródkach działkowych przed UB i SB. Ale o tym się specjalnie nie mówi, że jednak ktoś do tego upadku komuny musiał doprowadzić. Sam superbohater Wałęsa przecież tego nie dokonał. Chyba, że dokonał to przepraszam.
Chciałem też, powiedzieć że w Jeleniej Górze stoi nadal pomnik "ku czci pomordowanym przez reakcję", na cmentarzu prze ulicy Sudeckiej. Może i racja, że tuż po wojnie były grupy grasujących bandytów, ale raczej to margines. Prawdziwym celem byli byli AKowcy. Po prostu polowano na nich jak na bandytów i kilka lat temu na posiedzeniu Komisji Gospodarki Komunalnej, jako jedyny sprzeciwiłem się remontowi tego pomnika i okolicy. Bo i z jakiej racji ? Zabijali swoich rodaków jak bandytów. Ktoś tam wspomniał - młodzi byli i nie wiedzieli co robią.... Ja na to - inni tez byli młodzi i wiedzieli co robią, nie byli członkami grup zbrojnych SB i UB. Każdy człowiek wybiera świadomie.
Czekam aż ktoś złoży uchwałę w sprawie likwidacji tego pomnika.
sceptyk @ 159.205.103.*
wysłany: 2013-02-02 07:29
do Demostenes @ 78.10.99.*
Pochlebia mi Pan ale nie trzeba być jednym z blogerów by samodzielnie myśleć i umieć to napisać ...
Paweł Kucharski @ 78.10.98.*
wysłany: 2013-02-02 10:38
Chciałem tylko uzupełnić, że niemiecki v-ce kanclerz, minister spraw zagranicznych i prezydent Berlina są gejami, mało, w Berlinie wręcz outing w tej sprawie pomógł owemu prezydentowi wygrać wybory. Na oficjalnych imprezach państwowych występują obydwaj panowie w towarzystwie swoich partnerów.
Laguna @ 31.11.163.*
wysłany: 2013-02-02 11:05
Tolerować - nie eksponować. Nic więcej dodawać nie trzeba !! Nie jestem Katolem, Moherem, Lemingiem, Ogoniastym itp, ale szczerze wątpię w kompetencję na tym stanowisku tej Pani :-) Czysty (99 procentowy) kapitalizm polityczny ta kandydatura !!
Adam @ 83.10.177.*
wysłany: 2013-02-02 14:41
Niemcy zawsze byli w awangardzie
inka @ 31.11.163.*
wysłany: 2013-02-02 21:57
Popieram poglądy Pana całkowicie.Nie chcę nikogo prześladować,niech każdy żyje jak chce.Pan Bóg dał człowiekowi wolną wolę,wiec ja nie wtrącam się w niczyje życie.Ale z tą p.Grodzka to jest prowokacja,żeby ludzi zdenerwować.
Sama się pcha,żeby potem mieć powód na narzekanie,jaka nieszczęśliwa,jak jej dokuczają.Ja z taką urodą,nie prowokowałabym ludzi Mogła by sobie spokojnie żyć,nikt by nie zwracał uwagi.Palikot jest okrutny,że wypycha ja na takie stanowisko i naraża na wyśmiewanie i dokuczanie.Nic mi nie wadzą homo albo trans,niech sobie żyją jak chcą ale po co prowokują ludzi?
sceptyk @ 159.205.103.*
wysłany: 2013-02-05 08:39
do inka @ 31.11.163.*
Jezus powiedział do swoich uczniów: "Przykazanie nowe daję wam, abyście się wzajemnie miłowali, tak jak Ja was umiłowałem" (J 13, 34).
2196 Na pytanie, jakie jest pierwsze przykazanie, Jezus odpowiada: "Pierwsze jest: Słuchaj, Izraelu, Pan Bóg nasz, Pan jest jeden. Będziesz miłował Pana, Boga swego, całym swoim sercem, całą swoją duszą, całym swoim umysłem i całą swoją mocą. Drugie jest to: Będziesz miłował swego bliźniego jak siebie samego. Nie ma innego przykazania większego od tych" (Mk 12, 29-31).
Święty Paweł Apostoł przypomina o tym: "Kto... miłuje bliźniego, wypełnił Prawo. Albowiem przykazania: Nie cudzołóż, nie zabijaj, nie kradnij, nie pożądaj, i wszystkie inne - streszczają się w tym nakazie: Miłuj bliźniego swego jak siebie samego! Miłość nie wyrządza zła bliźniemu. Przeto miłość jest doskonałym wypełnieniem Prawa" (Rz 13, 8-10).
Proszę zatem by Pani to przemyślała ZANIM coś Pani znów napisze....
W.L.--- Właśnie udowadniasz iż Twoja interpretacja oraz znajomość Pisma Świętego jest bardzo uboga i wykorzystywana do argumentowania własnych tez.
Jezus umiłował ludzi i chce aby ludzie miłowali siebie wzajemnie. Co nie oznacza iż przyzwala na wszelkie zachowania, można to porównać do winy oraz kary. Winy zostaną przebaczone natomiast kary się nie uniknie. Tak samo kościół, toleruje homoseksualistów o ile nie są oni czynnymi w sensie fizycznym. Proponuję lepiej zapoznać się z tym tematem.
Nawet diabeł będzie cytować Pismo Święte o ile przyniesie jemu to korzyści ;)
sceptyk @ 159.205.103.*
wysłany: 2013-02-05 22:31
Chyba myli Pan homoseksualistów z transseksualistami... :P
W.L.--- jednak to Sceptyku (będę wyrażać się bezosobowo - aby nie narazić się na brak tolerancji) Cię bawi. Więc o co właściwie chodzi ?
sceptyk @ 159.205.103.*
wysłany: 2013-02-05 23:09
... i jeszcze na marginesie Pana odpowiedzi.....
Zasady grzecznościowe obowiązujące podczas przechodzenia na Ty, nakazują by z taką propozycją zawsze wychodziła osoba starsza. W niektórych sytuacjach występują jednak pewne wyjątki. W relacjach damsko-męskich, przejście na Ty proponuje kobieta mężczyźnie. W pracy z kolei chęć większego spoufalenia się inicjuje osoba zajmująca wyższe stanowisko.
W.L.--- Skoro ktoś się podpisuje "bezosobowo" to nie zamierzam się zwracać formułą Pani/Pan. Użyłem zwrotu bezpośredniego ponieważ ułatwiło to wypowiadane się. Muszę przyznać iż nie lubię przechodzenia na "TY".
Na marginesie, podjęcie tego tematu utwierdza mnie w przekonaniu iż Pani/Pan nie posiada innych rzeczowych argumentów więc chwyta się czegokolwiek aby tylko na chwilę "zabłysnąć" w trakcie konwersacji Anonimowemu Czytelnikowi. Jakież to banalne :)
sceptyk @ 159.205.103.*
wysłany: 2013-02-06 07:36
Zaczyna używać Pan niepoważnych argumentów... Szkoda...
W.L.--- To użyję poważnego [url]http://www.wprost.pl/ar/387015/PO-nie-chce-Grodzkiej-Na-prowincji-budzi-niechec/[url]
sceptyk @ 159.205.103.*
wysłany: 2013-02-06 13:19
Podtrzymuję że jest Pan niepoważny... Nic mnie nie obchodzi PO i jej polityka społeczna bo nic nie zostało z jej programu przedwyborczego. A tzw. prowincja to wynik kształcenia proobywatelskiego kilku ostatnich rzadów - w tym i PiS oczywiście - czyli i Pańskich poglądów...
W.L.--- Tzw. prowincja to Polska, procentowy udział wszystkich dużych miast jest mały, najwyżej pięć milionów. Ja nie latam po miastach i nie głoszę wszem i wobec że jestem katolikiem i hetero. Bo to zwyczajnie głupie. Niech każdy robi to co lubi ale u siebie w domu.
sceptyk @ 159.205.103.*
wysłany: 2013-02-06 16:03
WL :
"Niech każdy robi to co lubi ale u siebie w domu."
A to Polska właśnie
W.L.--- a to Europa właśnie.
sceptyk @ 159.205.103.*
wysłany: 2013-02-06 18:35
Znów na marginesie...
W.L.--- "Tzw. prowincja to Polska, procentowy udział wszystkich dużych miast jest mały, najwyżej pięć milionów..."
Proszę zmienić źródło informacji bo wg GUS tylko 30 największych miast to prawie 10 mln czyli 25% ludności Polski.
Kolejny demagogiczny argument czy jak babcia Kargulowa : "Sąd sądem, ale sprawiedliwość MUSI być po naszej stronie !" ? :)))))
W.L.--- Kiedy piszę o dużych miastach, mam na myśli duże miasta a nie każde miasto. Widzę, że wyczerpały się Panu argumenty i serwuje Pan wypowiedzi w stylu: a nie bo ty!
sceptyk @ 159.205.103.*
wysłany: 2013-02-07 11:22
W.L.--- Tzw. prowincja to Polska, procentowy udział WSZYSTKICH (podkreślenie moje- sceptyk) dużych miast jest mały, najwyżej pięć milionów
W.L.-- Warszawa, Wrocław, Kraków, Poznań, Łódź, Szczecin, I powiedzmy Aglomeracja Śląska no to może 6,5 mln, od biedy Lublin. I trzeba pamiętać iż wielu z mieszkańców to tzw. prowincjusze.
sceptyk @ 159.205.103.*
wysłany: 2013-01-31 21:14
Niestety wpisuje się Pan w mechanizm dyskredytowania każdego i wszystkiego metodą grzebania w archiwach... Celuje w tym ostatnio "Gazeta Polska" ... Pisze Pan o dokumentach, ale w treści informacji ich brak ! Można i tak ! Ale proszę też zakwestionować np. wykształcenie m.in. wielu opozycyjnych polityków bo "dyplomy dała im komuna" itd, itd... Prowadzi to absurdu ! Naprawde TEGO chcemy ? Ja wolę i chcę patrzeć w przyszłość a nie przeszłość... A kandydatura Anny Grodzkiej mi nie przeszkadza - o ile sprawdzi się na stanowisku wicemarszałka Sejmu. Co ma wspólnego transseksualizam ze zdolościami "politycznymi" ? NIC !!! Znam wielu tzw. polityków którym nie powierzyłbym swego losu za żadne pieniądze i stanę na głowie by NIGDZIE nie zostali wybrani... Pozdrawiam !
W.L.--- Nie wyobrażam sobie aby na tak ważnym stanowisku w państwie była osoba, która całym swym działaniem w czasach PRL-u robiła wszystko aby społeczeństwo śledzić na każdym kroku z zamiarem jego ubezwłasnowolniania po wsze czasy. Wzorem innych państw, które miały podobne doświadczenia do naszych powinien takie osoby obowiązywać dożywotni zakaz sprawowania funkcji publicznych. Po kolejne, jeśli ktoś był kiedyś przeciwko swojemu Narodowi to co, nagle się jemu odmieniło i z własnej woli przeszedł na jasną stronę mocy ? A może to nieszczęśliwy upadek komuny sprawił, że trzeba było się jakoś odnaleźć w nowej rzeczywistości?